عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تویی که دم از قیامت می‌زنی
اگه مردی قید دنیا رو بزن
اسم مصطفای چمران که می‌آد
زنگ زورخونه مولا رو بزن
وقتی اسمتو می‌آرم به زبون
عطر خنده‌ت می‌پیچه تو باغ گل
مرشدا به احترامت پا می‌شن
رخصت از چشات می‌گیره داش‌آکل
زورخونه یک قتلگاهه، قتلگاه
کی میگه میدون زوره، زورخونه؟
آقا مرشد! واسم از علی (ع) بخون!
وقتی نیستی سوت و کوره زورخونه
لوطی محله دلا تویی
اسم دیگت پوریای ولی‌یه
پهلوون اونه که توی معرکه
کشته‌مرده مرام علی‌یه
اسم چمران که می‌آد پهلوونا
می‌شکنن، نفساشونو خاک می‌کنن
زیر لب می‌گن به روحش صلوات
خال رو بازوشونو پاک می‌کنن

سردار شهادت مبارک.



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت11:10---31 خرداد 1391
من گمان می کردم دوستی4 فصلش همه آراستگیست من چه می دانستم هیبت باد زمستانی هست من چه می دانستم سبزه می پژمرد از بی آبی سبزه یخ می زند از سردی دی من چه می دانستم دل هر کس دل نیست قلبها آهن و سنگ قلبها بی خبر از عاطفه اند من چه می دانستم....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 746
بازدید دیروز : 112
بازدید هفته : 862
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 281224
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس